Problemer med nøkkel-app?

  • VIKTIG:

    Husk at Storebotn Gym er kamera-overvåket og bruk av senteret uten medlemskap eller avtalt prøve-time vil føre til bot på kr 3000, og kan også politianmeldes.

  • 1: Leser blinker rødt

    Om applikasjonen fungerer som det skal men leseren blinker rødt er det bare å prøve til det fungerer. Det kan ta flere forsøk før det blinker grønt og døren låser seg opp. Om dette skjer ofte, anbefaler vi å dobbelsjekke at man har siste oppdatering av applikasjonen, systemvare på telefonen og gjerne prøve å slette applikasjonen for å laste den ned igjen. I loggen vil det stå “Rejected Digital Key while offline”. Hvis den ikke blinker grønt og det står “Blocked Access” eller kun “Rejected Access” i loggen betyr dette at du ikke har tilgang til senteret og må ikke benytte deg av senteret da dette vil føre til avgift. Om man er blokkert fra systemet vil man motta SMS om dette på forhånd, eller hvis man har avsluttet medlemskapet.

  • 2: Problemer med bruker

    Sørg for at du er innlogget med samme e-post/bruker som ble gitt til senteret. Om du ikke har mottatt tilgang eller har problemer med brukeren må du ta kontakt med oss umiddelbart slik at vi kan ordne dette. Om du har brukt en kode eller brikke som ikke lenger funker må du også ta kontakt.

  • 3: Problemer med applikasjon

    Dersom du har problemer med applikasjonen på mobilen kan du prøve å lukke programmet helt og deretter åpne igjen. Sørg for at du har siste oppdatering av applikasjonen.

  • 4: Problemer med telefon

    Sørg for at du har siste oppdatering av applikasjonen og systemvare på din telefon (viktig!).

  • 5: Nødkode

    Om du ikke får tilgang kan det være problemer med leseren. Trykk her for å motta nødkode som vil gi deg tilgang til senteret. Bruk av nødkode vil varsle oss (Obs! Skal kun brukes når leseren ikke fungerer for alle). Om du ikke får tilgang via. stegene over kan du ta kontakt med oss på SMS via telefon; 919 95 149 (Karen) eller 901 08 983 (Patrick).

    Inngangsdør er kamera-overvåket.